Strona internetowa dla agencji nieruchomości​

Znaczenie posiadania dobrej jakości strony internetowej Agencji Nieruchomości 

Aby każda firma odniosła sukces, skuteczna obecność w Internecie jest ważną cechą strategii sprzedaży i marketingu firmy. Dla agentów nieruchomości, być może bardziej niż w jakimkolwiek innym sektorze, jest to absolutnie niezbędna cecha strategii biznesowej.

Badania pokazują, że ponad 80% wszystkich zapytań do agentów nieruchomości jest obecnie generowanych online, a prawie każdy kupujący wykonuje teraz wczesne etapy wyszukiwania domu online, bez pomocy agenta. Podobnie, zdecydowana większość sprzedawców przeprowadzi również wstępne badania online przy podejmowaniu decyzji, którego agenta zatrudnić przy sprzedaży domu.

Jakie są więc kluczowe wymagania dobrej jakości strony internetowej agencji i przy założeniu, że jest to jedna z najważniejszych cech każdej agencji, jakie czynniki należy wziąć pod uwagę?

Skuteczna strona internetowa agencji nieruchomości zazwyczaj łączy wiele funkcji i funkcji, które reprezentują zarówno złożoność, jak i znaczenie ról, które witryna musi pełnić. Istnieją trzy odrębne grupy użytkowników, które witryna musi zaspokoić, a każda grupa użytkowników wymaga bardzo specyficznego i szczególnego zakresu narzędzi i funkcji.

Pracownicy agencji

Z punktu widzenia agencji strona musi zapewniać:

  • Szybkie i łatwe zarządzanie treścią, umożliwiające aktualizację wiadomości i informacji w całej witrynie zgodnie z wymaganiami;
  • Kompleksowy obiekt do zarządzania nieruchomościami, umożliwiający aktualizację listy nieruchomości w obrębie witryny i automatyczny eksport do wszystkich portali;
  • Bezproblemowa integracja z istniejącymi systemami biurowymi, w tym zarządzanie zapytaniami, zarządzanie dokumentacją kandydatów, dzienniki spotkań itp .;
  • Szereg funkcji zarządzania społecznością i funkcji promocyjnych, takich jak biuletyny, blogi, integracja map i narzędzia mediów społecznościowych.

Potencjalni nabywcy

Wielu potencjalnych nabywców dotrze do witryny za pośrednictwem portalu, więc witryna musi początkowo zaimponować odwiedzającemu swoją atrakcyjnością wizualną, a następnie zaangażować użytkownika zarówno w prezentację, jak i nawigację treści. Najlepiej osiągnąć to poprzez zapewnienie:

  • Jasne i zwięzłe oferty nieruchomości, zarówno krótkie listy, jak i strony szczegółowe z doskonałymi zdjęciami, a może nawet wideo;
  • Kompleksowa funkcja wyszukiwania z wieloma opcjami użytkownika, aby umożliwić zarówno szybkie wyszukiwanie, jak i szczegółowe wyszukiwanie, umożliwiając użytkownikom zarówno zapisywanie, jak i zawężanie wyszukiwania;
  • Funkcje porównywania nieruchomości i orientacja obszaru;
  • Intuicyjny system zapytań, który umożliwia odwiedzającym śledzenie ich zapytań i przeglądów za pośrednictwem osobistego archiwum korespondencji;
  • Biuletyn i funkcja rejestracji, aby umożliwić odwiedzającym utrzymywanie kontaktu z agencją i otrzymywanie przydatnych informacji o dodatkowych nieruchomościach lub usługach dla nich dostępnych.

Potencjalni sprzedawcy

Pozyskanie nowych klientów, którzy chcą sprzedać swój dom, jest kluczem do sukcesu każdej agencji. Ponieważ większość sprzedawców decyduje teraz, z której agencji skorzystać poprzez badania online, ważne jest, aby strona internetowa zapewniała im pewność, której potrzebują, aby dokonać tego wyboru, oraz aby strona odzwierciedlała referencje agencji. Aby wesprzeć tę funkcję, strona musi zapewnić:

  • Oferty na wszystkich głównych portalach nieruchomości, aby zapewnić szeroki zasięg potencjalnym nabywcom;
  • Wysoka widoczność w wyszukiwarkach, dzięki czemu sama strona może być faktycznie znaleziona w Internecie i można ją zobaczyć, aby przyciągnąć wystarczający ruch;
  • Możliwość zapewnienia polecanych właściwości;
  • Listy akredytacji, opinie użytkowników i referencje;
  • Podkreślanie kluczowych usług lub specjalizacji oraz widoczność wszystkich opłat;
  • Jasne drogowskazy zachęcające odwiedzających do nawiązania kontaktu.

Funkcje te muszą być dostarczane w ramach stabilnej architektury, która ułatwia bezproblemowe aktualizacje i poprawki błędów, jest stale monitorowana i obsługiwana, zapewnia szczegółowe funkcje raportowania i jest zarówno łatwa w użyciu, jak i zapewnia odpowiednie szkolenie dla użytkowników wewnętrznych.

Po rozważeniu i uwzględnieniu wszystkich szczegółów technicznych, strona internetowa musi zostać wdrożona w ramach projektu, który jest zarówno atrakcyjny wizualnie dla oka, jak i wrażliwy na markę agencji, ale także taki, który zapewnia wyświetlanie znacznej ilości treści na stronie. Projekty muszą również reagować na szeroką gamę urządzeń, na których można je teraz oglądać. Ponieważ wielu użytkowników przegląda teraz Internet na urządzeniach przenośnych i smartfonach, każde udane przedsięwzięcie musi pomieścić wszystkie te opcje.

Ostatnim szczegółem do rozważenia jest widoczność. Aby każda witryna nieruchomości dotarła do docelowych odbiorców, musi być połączona z głównymi portalami nieruchomości, takimi jak Rightmove, Zoopla lub PrimeLocation. Witryna musi być również indeksowana za pomocą głównych wyszukiwarek, w szczególności z Google, oraz korzystać z bieżącej strategii SEO, aby zapewnić jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Wspierające strategie marketingowe dostarczane za pośrednictwem Facebooka, Twittera, Google+ i YouTube będą również służyć zwiększeniu zasięgu witryny.

Cyfryzacja firmy nie jest luksusem, to rzeczywiście konieczność. Siła silnej obecności w Sieci nie może i nie powinna być podważana. Posiadanie firmy zajmującej się nieruchomościami bez profesjonalnie wyglądającej strony internetowej nie do końca pasuje. W czasach, w których wizualizacje robią lub łamią wrażenie, jak firma może przetrwać bez pokazywania najlepszej stopy do przodu?

Jako pośrednik, pośrednik w obrocie nieruchomościami, a nawet agent nieruchomości, twoje umiejętności negocjacyjne mogą być na najwyższym poziomie, taktyka sprzedaży może być niezwykła i możesz być świetny w kontaktach z ludźmi, jednak jak zamierzasz to udowodnić bez konieczności osobistego spotkania ze wszystkimi potencjalnymi klientami i klientami? Właśnie dlatego obecność online dla twoich wysiłków biznesowych na rynku nieruchomości powinna mówić głośniej niż słowa.

Uważa się, że Internet otworzył wiele możliwości dla każdego właściciela firmy. Jeśli jednak nie wierzysz we wspomniany fakt, puszczasz garść potencjalnych klientów i możliwości sprzedaży, które czerpią zyski. Jako firma, stworzenie strategii pull powinno być Twoim najwyższym priorytetem.

Oto 6 najważniejszych korzyści z budowy solidnej strony internetowej dla Twojego biznesu nieruchomości: –

1. Lepsza oferta nieruchomości, większa szansa na ostateczny zakup mieszkania

\"Oferty

Według ankiety przeprowadzonej przez transakcję,85 procent konsumentów woli przeprowadzić badania online przed dokonaniem zakupu online. Dane te z pewnością zapewniają nas, że każdy potencjalny klient dokładnie przegląda i analizuje stronę internetową, opiera się na informacjach, które są umieszczane w Internecie, a dopiero potem inicjuje ostateczne przejęcie. W przypadku wynajmu, zakupu i sprzedaży staje się to jeszcze bardziej rygorystyczne.

Opracowana strona główna witryny nieruchomości zapewnia wspaniałe wrażenia użytkownika, jeśli zawiera następujące elementy: –

i) pasek wyszukiwania, który pozwala użytkownikowi znaleźć i filtrować właściwości, dzięki czemu jego polowanie na dom jest specyficzne i istotne

ii) zapisane historie wyszukiwania, aby pomóc ci przekierować do filtrów, które kiedyś wybrałeś, bez konieczności ich zapamiętowania

iii) otrzymywać spersonalizowane powiadomienia, które dokładnie synchronizują się z dopasowaniami do oferty obiektu

Ludzie korzystają z wyszukiwarek Google prawie co minutę, aby znaleźć cokolwiek, od szpilki po samolot. To nic dziwnego, że wyszukiwania w Internecie rosną, a wszelkie informacje są tylko jednym kliknięciem. Sensowne jest pojawianie się w wyszukiwarkach Google docelowych odbiorców tylko wtedy, gdy szukają nieruchomości do sprzedaży, wynajmu lub skorzystania. Jako przedsiębiorstwo biznesowe, obowiązkiem firmy jest uczynienie ich poszukiwań wartościowymi.

2. Strona internetowa nieruchomości z autentycznymi zdjęciami nieruchomości buduje fundament zaufania

\"Reklama

Solidna strona internetowa emanuje profesjonalizmem, gdy dąży się do utrzymania reputacji firmy w nienaruszonym stanie. Im lepsza jakość strony, tym większe poczucie satysfakcji wśród Twoich potencjalnych klientów.

Włączenie odpowiednich zdjęć nieruchomości, pasujących opisów, możliwości bezproblemowego wyszukiwania, działających numerów telefonów i e-maili, nieskomplikowanego uruchamiania strony internetowej to tylko niektóre z wątków, które potwierdzają, że Twoja strona jest bezpieczna i godna zaufania.

Kilka wskazówek, o których należy pamiętać podczas umieszczania zdjęć na stronie internetowej nieruchomości: –

i) Wskazane jest, aby korzystać z obrazów w jakości HD, aby pokazać piękno nieruchomości

ii) Upewnij się, że linki do zdjęć można łatwo udostępniać za pośrednictwem platform takich jak Instagram, Facebook, Whatsapp, Linkedin, a nawet Pinterest

iii) Nigdy nie zostawiaj oferty nieruchomości bez opisu tekstowego

Wskazówka dla profesjonalistów: Rozważ dołączenie pobliskich usług i listy punktów orientacyjnych, aby wzbogacić wrażenia użytkownika

3. Reklama nieruchomości zwiększa pole do uczciwej konkurencji

\"Zdjęcia

Kiedy masz stronę internetową, która stanowi kopię zapasową Twojej firmy, mieszkasz na bezpiecznym terytorium podobnym do tego, które ma Twoi konkurenci. Kąśliwa rzeczywistość posiadania firmy polega na tym, że już istnieje i jest zdominowana przez gracza rynkowego. Jednak nie powinno to mieć znaczenia nawet dla Ciebie jako początkującego, ponieważ nikt nie musi tego wiedzieć.

Możesz wykorzystać witrynę z nieruchomościami do celów reklamowych, która działa podobnie do konta Google Ads.

Każda nowa firma zajmująca się nieruchomościami wygląda jak firma, która działa od najdłuższego czasu, gdy strona internetowa ma wszystko podobne do tego, co jej konkurenci. Ma wszystkie elementy w pełni funkcjonalnej i kompetentnej witryny, która obejmuje wyszukiwania oparte na mapach, analizy pulpitu nawigacyjnego, odpowiednio spreparowaną aplikację mobilną i reklamy wyświetlane podczas przewijania.

Na tym właśnie polega istota zamiatającej strony internetowej – nie sprawia, że jesteś postrzegany jako nowicjusz i zapewnia uczciwą konkurencję.

4. Posiadanie aplikacji mobilnej dla każdej firmy zapewnia wzrost wskaźnika zadowolenia klientów

\"Aplikacja

Ludzie chcą być w stałym kontakcie lub przynajmniej lubią posiadać możliwość dotarcia do brokerów lub pośredników w obrocie nieruchomościami, przyjmując dowolny kanał komunikacji, w którym czują się najbardziej komfortowo. Może to być chatbot w sieci nieruchomości, e-mail, a nawet bezpośrednie rozmowy telefoniczne związane z inicjowaniem kompleksowego zakupu nieruchomości.

Aby to wesprzeć, każda firma, która ma aplikację mobilną, która działa wydajnie na urządzeniach z systemem iOS i Android, ułatwia życie kupującym. Elastyczność i przenośność, jaką telefony komórkowe wnoszą do życia ludzi, mają ogromny wpływ, działa to jako szansa dla każdej firmy.

Dla Ciebie jako operatora firmy zajmującej się nieruchomościami, posiadanie aplikacji mobilnej, a nawet strony internetowej w tym zakresie, stwarza opcję wyświetlania sponsorowanych reklam w aplikacji, dzięki czemu możesz zarabiać pasywny dochód.

Im lepsze opcje dostępne dla potencjalnych klientów w celu sprawnej komunikacji, tym wyższa stawka wzrasta w celu zadowolenia klienta.

5. Łatwość metod płatności za nieruchomości sprawia, że jest to platforma \”GO-TO\” dla młodych nabywców i sprzedawców nieruchomości

\"Płatności

Millenialsi i GenY aktywnie przyglądają się swoim opcjom inwestowania w nieruchomości i oddawania się kupowaniu, sprzedawaniu, a nawet wynajmowaniu nieruchomości bez konieczności zastanawiania się nad tym. Online, a także tradycyjni marketerzy, torują sobie drogę do próby kierowania reklam do młodszych grup demograficznych w celu zwiększenia wielkości sprzedaży.

Jednym z głównych powodów, dla których ludzie wolą przejść przez internetową drogę handlu nieruchomościami, jest bezproblemowy sposób inicjowania transakcji pieniężnych.

Kilka zalet posiadania bezproblemowego finansowania i opcji płatności w aplikacjach i na stronie internetowej to: –

i) EMI i pożyczki można łatwo ubiegać się o finansowanie THM na wymagane nabycie nieruchomości

ii) Użytkownicy mogą obliczać miesięczne / roczne raty za pomocą pól takich jak zaliczka, stopa procentowa i czas trwania pożyczki.

iii) Uzbrojony w integrację płatności, użytkownik może zapłacić, a także wygenerować fakturę transakcji

Niedawne badanie przeprowadzone przez Google ujawniło fakt, że \”Tysiącletnie korzystanie z nieruchomości w Internecie wzrosło o 30% od maja 2013 r. do lipca 2014 r., A korzystanie z nieruchomości mobilnych millenialsów wzrosło o 81% w tym samym okresie\”, wynika z analizy przeprowadzonej przez Smoke of comScore Media-Metrix.

6. Solidnie zbudowana strona internetowa nieruchomości jest zrozumiała i przystępna dla potencjalnych klientów

\"Funkcje

Dawno minęły czasy, kiedy wstępne dyskusje na temat nieruchomości odbywały się podczas formalnego spotkania. Bezproblemowy sposób składania zapytania, wypełniania formularza, kontaktowania się z brokerem / pośrednikiem w obrocie nieruchomościami / agentem, dokonywania kwoty rezerwacji i ostatecznie zamknięcia transakcji, wszystko dzieje się na stronie internetowej.

Oprócz tego nowoczesne strony internetowe nieruchomości układają pulpit nawigacyjny, który działa w czasie rzeczywistym, który odzwierciedla:

i) Twoje aktywne i ulubione oferty nieruchomości w skrócie

ii) Widoki i zapytania dotyczące szybkich działań

iii) Zapytania oznaczone jako \”Oczekujące\” i \”Udzielone odpowiedzi\” dla jasności

Jeśli chodzi o informacje, kompleksowa strona i tak jest nasycona wszystkimi kryteriami wstępnymi, które czynią ją solidną stroną internetową i dba o jej stronę zarządzania nieruchomościami.

Podsumowując

Są to jedyne i najważniejsze powody, na które musisz zwrócić uwagę, jeśli masz do czynienia z konkurencyjną branżą, taką jak nieruchomości.

Jesteś agentem, brokerem, pośrednikiem w obrocie nieruchomościami? Chcesz założyć razem świetną stronę internetową, która zachwyci twoich łowców domów?

Jeśli tak, możesz poświęcić chwilę na zapoznanie się z nami pod kątem potrzeb związanych z tworzeniem witryny i aplikacji mobilnych, założę się, że nie będziesz rozczarowany!