7 powodów, dla których wizytówki są nadal ważne

Pomimo wszystkich osiągnięć technologicznych, wizytówki są nadal niezastąpione. Wydaje się, że żadna automatyzacja nie zajmie ich miejsca.

Większość urzędników firmy trzyma niektóre karty w kieszeni i rozdaje karty, gdy ściskają dłonie potencjalnego klienta. Karty przydają się do promowania biznesu podczas targów, seminarium lub spotkania biznesowego.

Wizytówki są częścią ćwiczenia brandingowego, które marketerzy podejmują, aby pokonać konkurencję. Karty nie zawierają jedynie danych kontaktowych, takich jak adres e-mail, numer telefonu, adres strony internetowej i inne.

Inteligentni stratedzy zamieniają karty w imponujące projekty za pomocą szablonów wizytówek. Projekt przemawia korzystnie dla firmy. Każdy element projektu, taki jak kolor, krój pisma, przestrzeń, obraz i logo itp., Ma zaplanowane zastosowanie w karcie w celu uzyskania pożądanego efektu.

Dla klientów i klientów ogólnych wizytówki są oknem do wglądu w możliwą jakość produktów lub usług firmy. Znaczenie to wynika z niektórych rażących faktów. Według badań przytłaczające 72 proc. osób formułuje opinię o firmie na podstawie jakości jej wizytówki.

Jest więc oczywiste, że karta może stworzyć lub złamać Twoją firmę. Stracisz wielu klientów, jeśli papier do kart nie ma idealnego rozmiaru wizytówki, zbyt cienkiej, a jej konstrukcja nie robi na nich wrażenia.

01. Łatwość podania danych kontaktowych

Powodem, dla którego Wizytówki wciąż są w obiegu, jest to, że z łatwością dostarczają informacji kontaktowych. Dane kontaktowe firmy są niezbędne dla klientów. Wszystkie dane kontaktowe, takie jak adres e-mail i numer telefonu, są dostępne na karcie.

Odbiorca może łatwo włożyć kartę do portfela lub szuflady biurowej. Karty te przydają się zatem w szybkim ustaleniu szczegółów firmy.

Niektóre urządzenia cyfrowe, takie jak iPhone’y i telefony z Androidem, mogą wysyłać informacje do innego telefonu. Ale dzieje się tak tylko wtedy, gdy drugie urządzenie jest kompatybilne. Nie wszyscy potencjalni klienci mogą mieć kompatybilne telefony. To sprawia, że te karty są niezbędne dla wszystkich firm.

02. Nadaj osobisty charakter

Wręczając wizytówkę, klienci nie otrzymują jedynie danych kontaktowych. Wiele uścisków dłoni idzie w parze z wymianą tych kart. Obie strony dziękują i pozdrawiają się nawzajem.

Co więcej, spędzają dobry czas podczas rozmowy i dobrze się łączą. Udostępniają swoje dane kontaktowe za pośrednictwem kart w przyjaznym środowisku. To ciepło pomaga w budowaniu relacji z klientem.

Nie zapominaj jednak, że jakość kart ma znaczenie. Podczas gdy osobiste ciepło w dzieleniu się kartami jest konieczne, ich wysokiej jakości materiał i design przypominają klientom o Twoim profesjonalizmie.

03. Zrób szybkie pierwsze wrażenie

Atrakcyjny i przemyślany projekt Wizytówki przyciąga wzrok i buduje korzystne wrażenie firmy. Logo firmy, gustownie wyeksponowane detale firmy, zastosowanie odpowiednich kolorów marki i kroju pisma z pewnością nadają karcie profesjonalny wygląd. To sprawia, że marka jest rozpoznawalna dla klientów.

04. Odpowiednie w niektórych kulturach

W niektórych kulturach wizytówki zajmują ważne miejsce. Dla nich karty są częścią rytuałów biznesowych. Na przykład, jeśli prowadzisz działalność w Hongkongu, musisz zaoferować swoją wizytówkę w zamian, gdy ktoś ci ją da.

Na pewno stracisz klienta, jeśli nie udostępnisz swojej karty. Podobnie w Japonii klienci widzą jakość papieru do kart, aby ocenić, jak skutecznie prowadzisz swoją firmę i zachowujesz się.

Jednak podczas tworzenia pomysłów na Wizytówki ważne jest, aby projekt logo pojawił się po jednej stronie w widocznym miejscu. To logo i dane kontaktowe to powody, dla których utworzyłeś kartę.

05. Zamień je w narzędzia marketingu bezpośredniego

Nowoczesne Wizytówki to narzędzie marketingu bezpośredniego. Podczas gdy optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, marketing e-mailowy i inne metody marketingowe pobierają potencjalnych klientów i potencjalnych klientów, nadal Wizytówki są bardziej skuteczne. Wynika to z osobistego spotkania, które wiąże się z udostępnianiem kart.

Kiedy zdarzy Ci się spotkać potencjalnego potencjalnego lidera w dowolnym miejscu, w tym w poczekalniach lotniskowych i konferencjach przemysłowych, po prostu daj mu swoją kartę. Po prostu miej kilka kart zawsze w kieszeni, aby rozdać je bezpośrednio do potencjalnego klienta, gdziekolwiek je znajdziesz

06. Spraw, aby Twoja firma była polecalna

Wizytówki powinny również wspominać, jakie umiejętności posiadasz Ty lub Twoja firma. Podanie nazwy firmy i danych kontaktowych nie wystarczy. Jeśli Twoja karta informuje odbiorcę o Twoich dodatkowych umiejętnościach, pomaga tworzyć polecenia.

Osoba otrzymująca może skierować Twoją firmę i umiejętności do kogoś, kto szuka tego zestawu umiejętności. Ważne jest, aby spotkać się z ludźmi z różnych środowisk. Mogą skierować Twoją firmę do innych.

Ale najpierw upewnij się, że projekt karty jest wystarczająco dobry, aby wymusić polecenia. Zatrudnij więc kompetentnego dostawcę usług projektowania graficznego, który może stworzyć pożądany wpływ z projektu.

Mądrze wykorzystuj elementy kolorów, tekstu, obrazów i logo, aby skutecznie przekazać przekaz swojej marki. Jeśli odbiorca karty jest pod wrażeniem, Twoje szanse na uzyskanie większej liczby poleconych są wyższe.

07. Budowanie zaufania

Ze względu na wysoce konkurencyjne otoczenie rynkowe klienci muszą mieć zaufanie do firmy i jej produktów. Jeśli nie wierzą w oferty firmy, po prostu kupią. Wizytówki mogą w pewnym stopniu zniwelować ten deficyt zaufania.

Ponieważ podczas udostępniania kart wymienia się dużo ciepła i osobistych pozdrowień, pomaga to w budowaniu sporego zaufania. Co więcej, profesjonalny grafik wie, jak włączyć kolory itp. do projektu karty, aby wzbudzić zaufanie. Projekt karty, który wydaje się być zorganizowany, dobrze mówi o firmie.

Rodzaje wizytówek

Wizytówki standardowe i kwadratowe

Tego typu wizytówki są drukowane na papierze kredowym, bez dodatkowych zdobień. Idealne rozwiązanie dla początkujących przedsiębiorców, którzy szukają budżetowych, a jednocześnie profesjonalnych rozwiązań. Tego typu wizytówki można wręczyć na spotkaniach biznesowych lub umieścić w wizytowniku lady recepcyjnej. 

Wizytówki złocone

Taka wizytówki zaprasza złotym blaskiem do zapoznania się z jej treścią. Idealna propozycja dla salonów beauty czy SPA. Roztacza wizję otulenia klienta luksusem i zapewnienia iście królewskich wrażeń. Z pewnością nie zostanie przeoczona w gąszczu innych wizytówek. 

Wizytówki Multiloft i Mulitloft ART

Wizytówki trzykrotnie grubsze niż standardowe. Powstają dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii łączenia kilku warstw wysokiej jakości papieru. Są dostępne w wersji standardowej czyli białej, z połyskiem perłowym lub kraft, który nawiązuje do modnego w ostatnich latach stylu retro. 

Wersja ART pozwala na łączenie ze sobą wersji standardowej z wersją kraft lub wersji perłowej z wersją kraft. Taka wizytówka składająca się z różnych, rzucających się w oczy struktur, zainteresuje z pewnością nawet najbardziej wymagającego klienta! 

Wizytówki Multiloft NFC

O technologii NFC słyszał niemal każdy posiadacz smartfona. Do czego może jednak przydać się na wizytówce? Przede wszystkim taka wizytówką będzie zaproszeniem na stronę internetową! Ukryty między warstwami papieru ciip, wystarczy zeskanować za pomocą aplikacji skaner, aby uzyskać dostęp do strony internetowej, danych kontaktowych lub opisu oferty. Taka prezentacja towaru lub usługi z pewnością zaintryguje potencjalnych klientów. 

Wizytówki metki

Są to niewielkich rozmiarów wizytówki, zawierające wyłącznie niezbędne informacje o produkcie wraz z danymi kontaktowymi oraz oczywiście ceną. Doskonale sprawdzą się na targach, gdzie często wręczane są darmowe produkty w ramach promocji. Rzucająca się w oczy wizytówka metka, nie pozwoli tak łatwo zapomnieć o tym, kto ten produkt wręczył. 

Wizytówki na papierze ozdobnym

Tutaj główną rolę gra papier, na którym wydrukowana jest wizytówka. Taki papier wzbudza zaufanie do marki, bo skoro już sama wizytówka jest tak starannie wykonana, to same produkty będą z pewnością najwyższej jakości. Tego typu wizytówki są szczególnie polecane osobom trudniącym się rękodziełem. Będą idealnym dopełnieniem produktów, w które wykonawca wkłada nie tylko unikatowe umiejętności, ale także i swoje serce. 

Wizytówki lakier UV 3D

Ta wizytówka pozwoli Ci wyróżnić w namacalny sposób to, na co Twój potencjalny klient powinien zwrócić uwagę w pierwszej kolejności. Może to być logo, nazwa firmy, produktu, adres, czy numer telefonu. To Ty decydujesz, ale pamiętaj, że co za dużo to niezdrowo. Wyróżnij tylko kluczowe elementy. Wybierz dwa lub trzy wyraziste kontrastowe kolory. To w zupełności wystarczy, aby wyróżnić się z tłumu w elegancki i profesjonalny sposób. Możliwe jest także wytłoczenie konturów dowolnej grafiki. Dla podkreślenia efektu, warto zdecydować się na subtelne złocenia niektórych lub wszystkich tłoczeń. 

Wizytówki
Wizytówki

Zamów projekt i druk wizytówek