Co to jest
agencja interaktywna
i czym się zajmuje?

Agencja interaktywna powstała w wyniku połączenia agencji reklamowych, agencji marketingowych i firm informatycznych. Zakres wszystkich tych obszarów ma podobne założenia i cele. Praca agencji interaktywnej opiera się na bardzo szerokim budowaniu wizerunku marek. Agencje opierają się na metodach, których celem jest osiągnięcie wyznaczonego zadania, jakim jest np. zwiększenie widoczności firmy.

Warto wiedzieć

Zakres działania agencji interaktywnych

Zakres działania agencji obejmuje wiele obszarów. Są to e-commerce, działania PR, marketing na podstawie SEO i SEM. A także projektowanie serwisów internetowych, hosting i obsługa stron, prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych.

Agencja interaktywna - Co to?

Nie bez powodu na wstępie wspomnieliśmy agencje reklamowe. To na ich bazie powstały agencje interaktywne, czerpiąc również z doświadczeń firm informatycznych. U podstaw ich działania leżą podobne założenia i cele. Pracownicy agencji interaktywnej poświęcają się zbudowaniu pożądanego wizerunku danej marki. Budują i rozwijają relacje, kreują przekaz i reklamują swoich klientów tak, aby ci odnieśli sukces zarówno wizerunkowy jak i biznesowy. Tym, co odróżnia agencję interaktywną są kanały i metody jakimi osiąga zamierzony cel.

Przewaga z agencją interaktywną

Współpraca z agencją interaktywną niesie za sobą wiele zalet. Przede wszystkim możemy liczyć na jej uniwersalność i dostosowanie się do potrzeb klienta. Niezależnie od wielkości i doświadczenia firmy agencja pomoże w zbudowaniu długotrwałych relacji i zoptymalizuje plan marketingowy. Doświadczeni specjaliści zaoferują pomoc oraz zaproponują szereg korzystnych, kreatywnych rozwiązań.

Agencja reklamowa czy interaktywna?

Czasami możesz usłyszeć, że agencja reklamowa to ten sam twór, co agencja interaktywna. Nie jest to prawdą. Mimo że i tu, i tu, mamy do czynienia z agencją, to obszary, w których działają są inne. Agencja interaktywna – tak jak wspomnieliśmy wcześniej – swoje działania prowadzi w Internecie, natomiast agencja reklamowa opracowuje i wdraża działania reklamowe w mediach tj. telewizja, radio, prasa. Co więcej, agencja w rozumieniu tradycyjnym, klasycznym, jest pojęciem węższym niż agencja interaktywna. Wynika to z prostego faktu. Internetowa agencja reklamowa podejmuje się szerszego zakresu działań, aniżeli agencja w rozumieniu tradycyjnym.

strona internetowa

Dla kogo agencja interaktywna?

W 2016 roku szacunkowa liczba internautów wynosiła ponad 3 miliardy i wciąż rośnie. To w Internecie toczy się spora część naszego życia – utrzymujemy kontakty, pracujemy, robimy zakupy, szukamy rozrywki, zdobywamy informacje, płacimy rachunki…

Kolejne pokolenia wyrastają już w obyciu z możliwościami globalnej sieci, z której każda firma jest w stanie wykroić dla siebie sprecyzowaną grupę docelową. To do niej będzie chciała komunikować w celu osiągnięcia określonego zysku.

Dlatego agencja interaktywna to miejsce dla każdego – dużego, małego, młodego czy doświadczonego – przedsiębiorcy dążącego do rozwinięcia poprzez e-marketing wizerunku umożliwiającego podjęcie długotrwałej relacji z klientem właśnie drogą elektroniczną.

Agencja Interaktywna e-Starter.pl odpowiedzią na Twoje potrzeby!

Nasza firma doskonale rozumie Twoje potrzeby. Skontaktuj się z nami. Przygotujemy i wdrożymy najbardziej efektywne dla potrzeb Twojego biznesu rozwiązania, dzięki którym osiągniesz sukces w Internecie. Zaufaj nam i dołącz do grona osób w pełni usatysfakcjonowanych z naszych usług.

strona internetowa