Jak opakowanie wpływa na postrzeganie społeczne

Zgodnie z artykułem opublikowanym w 2013 r. w European Journal of Business and Management, na postrzeganie jakości przez konsumentów istotny wpływ miały pojemniki opakowaniowe wybrane dla różnych produktów. Stwierdzono, że atrakcyjność wizualna jest kluczowym czynnikiem w procesie wyboru spośród konkurencyjnych przedmiotów; przy braku istotnych różnic w kosztach konsumenci częściej oceniali produkty na podstawie atrakcyjności ich opakowania. Druk na kartonach może przyciągnąć pozytywną uwagę dla Twoich produktów na półkach sklepowych lub we własnych, niestandardowych ekspozytorach. Inwestując kilka dolarów więcej w kolorowy druk opakowań i pudełek wysyłkowych, możesz potencjalnie czerpać znaczne korzyści finansowe i cenną wolę publiczną dla swojej firmy i swoich produktów.

Firmy korzystające z personalizowanych opakowań, o wiele skuteczniej rozsławiają swoje produkty, jak i usługi, ponieważ te łatwiej zapadają klientom w pamięć. Dodatkowo, w dobie rozwijających się social mediów, każde udostępnione zdjęcie, na którym znajduje się pudełko z logo, stanowi darmową reklamę, która dotrze do jeszcze większej liczby osób. 

Rodzaje pudełek kartonowych z logo

Aktualnie niezwykłą popularnością cieszą się wszelkiego rodzaju zakupy online, które związane są z koniecznością dostarczenia produktów do odbiorcy. W takiej sytuacji, zastosowanie pudełek kartonowych z logo, stanowi idealną okazję do dodatkowej reklamy, a przy tym wielu konsumentów przyznaje, że zwraca dużą uwagę na personalizowane opakowania, które sprawiają, że marka nie tylko zostaje zapamiętana, ale także pozytywnie się kojarzy. 

Pudełka kartonowe E-COmmerce wykonane są z tektury falistej i mogą być wykończone papierem brązowym bądź bielonym. Stanowią doskonałą propozycję dla marek ceniących sobie nurt eco friendly, z uwagi na proekologiczny system zamykania. Pozwalają na dużą personalizację, ponieważ wydruk można wykonać zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz opakowania. 

Kartony klapowe to jedne z najczęściej stosowanych opakowań, z uwagi na ich dużą wytrzymałość na uszkodzenia, wilgoć i zmiany temperatury. W zależności od potrzeb marki, mogą być wykonane z tektury falistej 3- lub 5-warstowowej.

Kwadratowe tuby kartonowe świetnie sprawdzają się w przypadku przedmiotów, o niestandardowych wielkościach. Występują w czterech rozmiarach, przez co łatwo dopasować odpowiedni, do potrzeb konkretnego produktu. Nadruk na tego tupu opakowaniach, wykonuje się techniką farb wodnych, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

Pudełka fasonowe wraz z kartonikami wysyłkowymi, idealnie sprawdzają się w przypadku niewielkich przedmiotów. Stanowią niezwykle eleganckie opakowania, które można ozdabiać na wiele sposobów, na przykład poprzez zastosowanie lakierów UV 3D. Innym równie ciekawym opakowaniem, wykorzystywanym przy niewielkich przedmiotach, są pudełka owalne. Charakteryzują się kształtem poduszeczki i mogą być personalizowane poprzez zastosowanie różnych technik.

Pudełka kartonowe pod konkretny produkt

Niektóre towary wymagają opakowań stworzonych z myślą o konkretnych potrzebach danego przedmiotu. Wówczas zamiast typowych pudełek kartonowych, warto skorzystać z tych dedykowanych ściśle określonym produktom. 

Pudełka na pizzę stanowią obowiązkowe wyposażenie każdej pizzerii. W zależności od rozmiaru, możliwe jest umieszczenie w nich pizz mniejszych, jak i większych. Wydruk znajdujący się na klapie opakowania, wykonuje się metodą farb wodnych. 

Kartonowe opakowania na książki charakteryzują się budową, która doskonale zabezpiecza te delikatne przedmioty. Pudełka występują w standardowych formatach, takich jak A3, A4 i A5. Charakteryzują się regulowaną wysokością, dla lepszego dopasowania do rozmiaru książki, a także występowaniem perforacji, która umożliwia szybsze i prostsze otwarcie. 

Koperty kurierskie dostępne są w dwóch kolorach, a nadruk wykonuje się na nich metodą farb wodnych. Doskonale zabezpieczają dokumenty, przed zniszczeniem i wilgocią. Występują w typowych formatach – C4 i C5. 

Tworzenie i rozwijanie spójnej strategii brandingowej może być kluczem do długowieczności w nowoczesnym handlu detalicznym. Wzmacniając markę i kojarząc ją z pozytywnymi obrazami, Twoja firma może zwiększyć sprzedaż i lojalność klientów, aby zwiększyć ogólną rentowność. Inwestowanie w drukowane pudełka wysyłkowe może zapewnić wsparcie dla procesów marketingowych i brandingowych, wywierając jednocześnie wrażenie na każdym etapie łańcucha dystrybucji. Druk na kartonach oferuje szereg ważnych korzyści dla Twojej firmy:

  • Zwiększona ekspozycja logo i marki Twojej firmy na rynku konsumenckim
  • Ulepszone zarządzanie zapasami z czytelnymi opisami zawartości na pudełkach wysyłkowych
  • Minimalny dodatkowy koszt za drukowane pudełka wysyłkowe nad zwykłymi pudełkami po początkowej opłacie za oprzyrządowanie
  • Ekonomiczna i trwała ochrona produktów w drodze do ich miejsc docelowych

Niewielka kwota, jaką zainwestujesz w drukowanie na kartonach, może z nawiązką zwrócić się w postaci lepszej widoczności w środowisku między firmami i na rynku konsumenckim.

Projektowanie bardziej dochodowej przyszłości


Jako jeden z najważniejszych elementów strategii marketingowej, logo firmy powinno reprezentować mocne strony i korzyści płynące z produktów i usług. Współpraca z firmą specjalizującą się w drukowaniu pudeł kartonowych i niestandardowej produkcji może zapewnić najbardziej profesjonalne wyniki w przypadku integracji logo i komunikatów marketingowych z kontenerami wysyłkowymi i innymi rozwiązaniami opakowaniowymi. W niektórych przypadkach najlepsze wyniki można osiągnąć, współpracując z profesjonalnym zespołem projektowym w celu dopracowania logo. Może to zmaksymalizować efekt wizualny i pomóc w maksymalnym wykorzystaniu tego cennego narzędzia marketingowego. Wybierając prosty projekt, który może być łatwo zidentyfikowany i zapamiętany przez potencjalnych klientów, możesz cieszyć się dodatkową widocznością na rynku konsumenckim.

 

Niestandardowe drukowanie w kolorze to jeden z najprostszych i najbardziej opłacalnych sposobów na przekształcenie pudełek wysyłkowych w narzędzia marketingowe, które mogą zwiększyć widoczność na każdym przystanku między halami produkcyjnymi a półkami sklepowymi. Włączając drukowanie kartonów do istniejącego budżetu reklamowego, możesz zwiększyć swoje wysiłki w zakresie brandingu i zwiększyć rentowność linii produktów detalicznych swojej firmy.

Torby papierowe

Torby papierowe sprawdzają się zarówno w przypadku tradycyjnych zakupów, jak i podczas dostaw, np. cateringowych, a przy tym są produktem przyjaznym środowisku. W zależności od potrzeb konkretnych produktów, jak i preferencji danej firmy, możliwe są różne rozwiązania. 

Torby z płaskim uchwytem występują w kolorze białym bądź brązowym i dostępne są w czterech rozmiarach. Wykonane są z pięciokrotnie złożonego papieru, co przekłada się na wytrzymałość i wygodę użytkowania. Ciekawą alternatywą tego typu torebek, są torby ze skręconym uchwytem. Rączki wykonane ze skręconego papierowego sznurka, nadają opakowaniu eleganckiego wyrazu. 

W przypadku restauracji lub firm zajmujących się dostawą różnego rodzaju diet, doskonałą formą opakowania, będą torby cateringowe. Posiadają płaskie, wygodne uchwyty i mogą być wykonane z białego bądź brązowego papieru. 

Torby papierowe i spersonalizowane torby papierowe są niezbędnym narzędziem marketingowym. Możesz uzyskać dobrą cenę za swoje torby od renomowanego dostawcy toreb papierowych lub firmy opakowaniowej, takiej jak Golden Choice.

Chociaż markowe papierowe torby na towary mogą wydawać się trywialnym problemem, wiele firm dostrzegło liczne korzyści biznesowe, które mają do zaoferowania.

Markowe torby papierowe mogą pomóc w promocji Twojej firmy i podniesieniu profilu Twojej firmy. Dzieje się tak, ponieważ papierowe torby na towary są atrakcyjne z wielu różnych powodów; Ludzie w różnym wieku i z różnych środowisk codziennie używają toreb do noszenia swoich rzeczy.

W przeciwieństwie do małych artykułów promocyjnych, takich jak breloczki i długopisy, papierowe torby trudniej zgubić. A ponieważ są trwalsze, można ich używać przez cały rok – bez względu na pogodę. Czynniki te sprawiają, że torby reklamowe i spersonalizowane torby papierowe są idealnym wyborem do wydawania na targach i konwencjach.

Jeśli prowadzisz małą firmę z niewielkim budżetem marketingowym, możesz pomyśleć, że dostawca toreb papierowych to zbyt kosztowny, niepotrzebny wydatek. Jednak wiele firm opakowaniowych pozwala na zamawianie hurtowe, co pozwala na skorzystanie z bardziej przystępnych cen. Inne opłacalne rozwiązania to zastanowienie się nad wydrukowaniem logo firmy na plastikowych torbach na zakupy wykonanych z polietylenu o niskiej gęstości (PE) i polipropylenu (PP), ponieważ są to najtańsze materiały opakowaniowe.

Projekt i logo, które zdecydujesz się wydrukować na torbach Twojej firmy, są również ważne, aby dokładnie rozważyć przed złożeniem zamówienia. Zbyt proste i ryzykujesz, że twoja torba będzie obojętna na inne torby, a zbyt skomplikowana może dezorientować lub przytłaczać ludzi. Wraz z nadrukiem musisz również zastanowić się, jakiego koloru chcesz mieć torebkę, jakiego rodzaju uchwytów użyć, a także jakie czcionki, atramenty i efekty nadruku sprawią, że Twoja torba będzie wyróżniać się z tłumu.

Torba, która wizualnie wzbudzi zainteresowanie Twoją firmą, przyciągnie potencjalnych klientów i pomoże zbudować lepszą świadomość marki. Można śmiało powiedzieć, że proste narzędzie marketingowe, takie jak papierowa lub reklamowa torba, ma wiele korzyści biznesowych – dlatego nie możesz pozwolić sobie na przeoczenie marketingowej siły swoich rozwiązań opakowaniowych.

Zamów projekt graficzny i druk pudełek lub toreb