Dlaczego Reklama Na Billboardach Jest Ważna?

Choć wiele osób uważa tradycyjną reklamę za przestarzałą, wciąż jest ona wyjątkowo skuteczna. Billboardy stanowią dużą część tego tradycyjnego rynku reklamowego i nadal przyciągają potencjalnych klientów.

Dziś reklama na Billboardy jest tak samo ważna, jak kiedyś. Jako forma reklamy pozostaje bardzo skuteczna, nadal angażuje klientów i zwiększa świadomość .

Billboardy jako nośnik reklamy są oczywiście dość wyraziste. Są duże, więc wiele osób może je zobaczyć i łączą obrazy i słowa w sposób angażujący i zabawny.

Założenie billboardu nie zawsze jest tanie, ale działa; angażują odbiorców i szerzą świadomość tego, co oferujesz. Ludzie będą prowadzić, zobaczą Twój billboard, zauważą go i będą kuszeni, by sprawdzić, co oferujesz.

Dlaczego warto?

Celem reklamy jest wyróżnienie produktu lub usługi, pokazanie jego cech i zalet. Jej celem jest odróżnienie produktu od wielu innych produkowanych dostępnych na rynku. Billboard czy baner ma za zadanie zachęcić konsumenta do zakupu promowanego produktu, lub skorzystania z nowej usługi. Jest to dobry sposób na przyciągnięcie jak największej liczby nowych konsumentów w celu zwiększenia popytu. Reklama telewizyjna czy radiowa jest wielokrotnie poza zasięgiem finansowym przedstawicieli małego biznesu. Reklama prasowa jest niejednokrotnie zbyt mała, a czas jej funkcjonowania zbyt krótki. Dlatego wielkoformatowa reklama zewnętrzna posiada niezaprzeczalną zaletę – dostępność publiczną. 

bilboardy

Banery - trwała reklama wielkopowierzchniowa

Są to ulotki standardowe w nieco rozbudowanej wersji. Pozwalają na umieszczenie wi

Banery z powodzeniem wykorzystywane są na meczach, eventach, przy drodze, na elewacji, ogrodzeniu oraz jako szyld. Właściwie zaprojektowany graficznie i kolorystycznie baner, jest doskonałą reklamą i wizytówką firmy.

Do dyspozycji są dwa rodzaje banerów – laminowany lub powlekany. 

  • Laminowany baner posiada gramaturę 500 g na m kwadrat jest bardzo wytrzymały i jednocześnie tani. Siatka nośna zalaminowana jest warstwą sztucznego tworzywa na którym wykonany jest nadruk reklamowy. Najlepiej sprawdzi się we wnętrzach gdyż jest mniej odporny na działanie wiatru i wysokich temperatur. Planując umieścić baner laminowany na zewnątrz należy to zrobić na płaskiej powierzchni w bliskiej odległości do elewacji. Na zewnątrz taki baner może być eksponowany i nie dłużej niż 6 miesięcy.
  • Banery powlekane posiadają gramaturę 450 g na metr kwadratowy, to nieco większy wydatek ale banan jest bardziej wytrzymały. Tutaj siatka nośna została zatopiona w tworzywie PCV. Wersja jest zdecydowanie bardziej odpowiednia do ekspozycji zewnętrznej ze względu na swoją elastyczność. Baner powlekany może być wystawione na działanie warunków pogodowych około 3 lata.
billboard

Do mocowania banerów używa się zgrzewanych brzegów z oczkami co 50 cm, lub tuneli umieszczonych na obwodzie reklamy. W ofercie dostępne są banery o wymiarach dostosowanych do życzenia klienta lub w standardowych rozmiarach 3m x 1m / 3m x 1,25m / 3m x 1,5m / 2m x 1m.

  • Możliwe do wykonania są także banery dwustronne wykonane z zastosowaniem technologii UV. Są to masywne banery o bardzo dużej wytrzymałości. Między obiema stronami zastosowana jest czarna przekładka, która chroni druk sprzed prześwitami. Baner posiada wysoką gramaturę i dużą odporność na warunki pogodowe takie jak wilgotność i różnice temperatur.

Dzięki temu można dokładniej opisać oferowany produkt lub usługę, a także zamieścić krótką historię powstania firmy. Oczywiście taka ulotka powinna zawierać również dane kontaktowe. Ulotki składane są idealnym miejscem do zamieszczenia w nich pełnego cennika, dzięki czemu klient dostanie wszystkie najważniejsze informacje od razu. W ulotce można także przedstawić zespół pracowników lub umieścić zdjęcia, np. gabinetu kosmetycznego. Ulotki mogą być składane na pół, w formie liter: Z i C, a także zygzaka oraz dwa razy na pół. Sposób składania jest związany z formatem ulotki – nie każdy sposób składania będzie dostępny dla wszystkich formatów. 

Billboardy - estetyczna reklama

Billboardy sprawdzona reklama stosowana na elewacjach, wewnątrz pomieszczeń, lub w innych miejscach publicznych. Plakaty tzw. foliowane – dzięki cienkiej foliowej warstwie plakat staje się trwalszy, jednocześnie zyskując na estetyce kolory stają się bardziej nasycone. Folia zdecydowanie wydłuża trwałość plakatu pozwalając na ekspozycję zewnętrzną w dłuższej perspektywie czasowej. Plakat aby był interesujący, musi być właściwie zaprojektowany pod kątem grafiki, rozmieszczenia i kolorystyki, a także treści. Wykonując plakaty w formacie A2 i B2 istnieje możliwość wzmocnienia ich srebrnymi, czarnymi, lub białymi listwami. Plakaty dostępne są w różnych gramaturach i formatach –  A2 – 420mm x 594mm / A3 – 297mm x 420mm / B2 – 480mm x 680mm / B3 – 336mm x 480mm. Do wyboru jest papier w wersji kredowej i mat.

banery

Plakaty z lakierem to mocniejsza wersja plakatu. W tej ofercie dostępne są wersje papieru: kreda-połysk i kreda-mat, o gramaturze 130g / 170g / 250g / 350g, oraz dwa rodzaje lakierów 

  • High Gloss UV – ekstra połysk
  • Drip Off – hybrydowy lakier z ochroną UV, błyszczenie w mniejszym zakresie w połączeniu z chropowatą powierzchnią lakierowaną

Plakaty lakierowane nabierają elegancji, a warstwa lakieru dodatkowo wzmacnia powierzchnię.

Dlaczego Reklama Na Billboardach Jest Ważna

Dziś reklama cyfrowa dominuje we wszystkich innych formach reklamy i wygląda na to, że ten trend będzie się utrzymywał. Jednak tradycyjna reklama nadal pozostaje ważnym aspektem krajobrazu reklamowego, a to dlatego, że tradycyjna reklama jest w stanie dotrzeć do ludzi w sposób, w jaki nie jest to możliwe w przypadku reklam cyfrowych.

Tradycyjna reklama odchodzi i robi miejsce na reklamę cyfrową. Reklamy cyfrowe stały się coraz bardziej popularną formą reklamy, ponieważ są w stanie dotrzeć do wielu osób w krótszym czasie.

Co To Jest Reklama Na Billboardach?

Billboardy to duże reklamy, które można znaleźć na zewnątrz. W tych reklamach występuje zwykle kombinacja słów i obrazów. Słowa i obrazy to jedne z najpotężniejszych narzędzi w arsenale reklamodawców, a gdy połączysz je, możesz tworzyć reklamy, które są wciągające i przekonujące.

Jeśli cofniesz się do połowy XIX wieku, znajdziesz billboardy. Nie było ich zbyt wiele, ale medium istniało, a reklamodawcy eksperymentowali z odmianami i ich skutecznością. Dopiero w XX wieku billboardy stały się jednym z najpopularniejszych dostępnych nośników reklamy.

W XX wieku pojawił się Ford Model T. Wiele osób kupiło własny Model T i zaczęło jeździć nim po miastach i całym kraju. Wraz ze wzrostem liczby samochodów na drogach powstały autostrady.

Kiedy powstały te autostrady, billboardy reklamowe naprawdę wystartowały. Nikt nie lubi jeździć godzinami, nie mając nic do zobaczenia ani zrobienia. W związku z tym, a ponieważ było tylko tyle miejsca, które można było wykorzystać do umieszczenia reklam billboardowych, reklamy billboardowe stały się bardzo powszechnym elementem dróg autostradowych.

Jednak w miarę upływu lat przepisy dotyczące billboardów zaostrzały się i wzdłuż tych dróg i autostrad można było umieszczać mniej billboardów. Jednak przepisy te nie zmniejszyły jednak obecności reklam billboardowych, a medium to było popularne przez cały XX wiek i nadal pozostaje popularne

Tym, co czyniło billboardy wyjątkowym, był ich duży rozmiar oraz sposób, w jaki łączyły wizualnie i słowa. Tym, co sprawiło, że billboardy były ważne, było to, że angażowały publiczność. Wizualizacje i słowa w naturalny sposób prowadzą do czegoś, co jest odrębne i niepowtarzalne.

Kiedy połączy się te cechy z faktem, że billboardy są umieszczane na autostradach i drogach, a samochód nadal jest głównym środkiem transportu, otrzymuje się nośnik reklamy, który z łatwością dociera do dużej liczby ludzi.

Co To Jest Reklama Cyfrowa?

Ponieważ cyfrowy świat wciąż się rozwija i rozszerza, reklama cyfrowa stała się wszechobecna. Obecnie reklamodawcy często inwestują znaczne kwoty w reklamę cyfrową. Reklamy w mediach społecznościowych, żeby wymienić tylko jeden przykład, są niezwykle popularne i docierają do ogromnej liczby osób zaangażowanych w te aplikacje społecznościowe. Ale chociaż te technologie cyfrowe są z pewnością przydatne, nie zawsze są skuteczne, jeśli chodzi o reklamę

Żyjemy w erze cyfrowej. Nasze życie jest coraz bardziej zdominowane przez technologie cyfrowe i media cyfrowe. Gdy nastąpiła ta transformacja, reklamodawcy zdali sobie sprawę, jak potężne i skuteczne są te technologie cyfrowe oraz na niezliczone sposoby, w jakie można je przekształcić w narzędzia reklamowe.

Jeśli wejdziesz online i odwiedzisz Google lub Facebooka – lub jakąkolwiek inną cyfrową aplikację/witrynę internetową – zostaniesz otoczony reklamami. Istnieje jednak duża szansa, że nie klikniesz żadnego z nich ani nawet nie przeczytasz, co ma do zaoferowania reklama. I to jest problem.

Chociaż technologia cyfrowa jest z pewnością wszechobecna, reklama nie angażuje się tak bardzo, jak w przypadku tradycyjnych mediów. Wiele osób albo ignoruje reklamy i skupia się na treści, której szukają, albo po prostu instaluje i blokuje reklamy.   Jeśli spojrzysz na inne cyfrowe medium, takie jak telewizja, zobaczysz coś podobnego: kiedy jest przerwa na reklamę, większość ludzi wstaje i robi coś innego, dopóki ich program nie wróci.

Ze względu na sposób, w jaki ludzie korzystają z technologii cyfrowych, reklama cyfrowa nie zawsze jest skuteczna. Ale jest bardzo drogi , co prowadzi do wielu zmarnowanych środków.

  • Technologie cyfrowe są wszechobecne i służą jako potężne narzędzia reklamy
  • Większość ludzi angażuje się w reklamy cyfrowe, które różnią się od tego, w jaki korzystają z reklam tradycyjnych
  • W efekcie reklama cyfrowa nie zawsze jest skuteczna, ale jest bardzo droga

Zamów projekt i druk billboardu lub baneru