Projektowanie Graficzne

Przedstawiamy przykładowe pakiety projektowania graficznego. Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, dobierając najlepszą opcję pod Twój budżet. 

Zainwestuj w swój biznes

Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna firmy, to jedno z podstawowych pojęć, które powinno być dobrze znane wszystkim przedsiębiorcom, którzy chcą wykreować swoją markę. Zwykle z niecierpliwością czekają oni na projekty od agencji kreatywnych lub freelancerów, gdyż to właśnie oni wiodą prym w dziedzinie przygotowywania niezbędnych elementów, które finalnie składają się na identyfikację wizualną firmy. Nie da się ukryć, że mara bez odpowiedniej identyfikacji wizualnej, nie ma zbyt dużych szans na sukces. Czy zatem jest tytułowa identyfikacja, a także co się na nią składa i jakie są jej zalety?

Projektowanie logo cennik

Projekt LOGO Mini
od

100

PLN
Projekt LOGO
od

180

PLN
Projekt LOGO Plus
od

300

PLN

Identyfikacja wizualna cennik

Identyfikacja Mini
od

400

PLN
Identyfikacja Plus
od

900

PLN
Identyfikacja PRO
od

1200

PLN

Czym jest identyfikacja wizualna firmy?

Dlaczego firma potrzebuje identyfikacji wizualnej? Otóż jest to podstawowy element w jaki przedsiębiorstwo może wykreować swój wizerunek, tożsamość, a jednocześnie zakorzenić się w świadomości klientów. Branding- szczególnie ten wykonany profesjonalnie- nie tylko przyciągnie uwagę, ale również zakomunikuje, że firmie można zaufać. Identyfikacja wizualna firmy, często błędnie utożsamiana jest jedynie z wykonaniem projektu logo, a także przygotowaniem podstawowych materiałów. Niemniej jednak współcześnie biznes rozwija się i zmienia niezwykle dynamicznie, co jednocześnie skutkuje coraz szerszym podejściem do wizerunku firmy. 

Obecnie, identyfikacja wizualna to kluczowy element, który gwarantuje zbudowanie solidnego i godnego zaufania biznesu, a także odpowiedniego pozycjonowania w danej branży. Można powiedzieć, że Corporate Identity jest narzędziem, dzięki któremu możliwie jest wykreowanie marki na rynku. Patrząc czysto teoretycznie, termin ten obejmuje symbole i zachowania, które prowadzą do uzyskania czytelnej, rynkowej identyfikacji i wyróżnienia danej firmy na tle konkurencji. System przygotowanej identyfikacji wizualnej, musi być przede wszystkim spójny. Zawiera on usystematyzowane:

  • procedury firmowe
  • symbole graficzne stosowane w firmie
  • wartości wyznawane przez markę
  • kulturę marki

Dzięki wyżej wymienionym elementom, potencjalni klienci mogą szybko i łatwo rozpoznać daną firmę, a firma z kolei, ma możliwość wywarcia pozytywnego wrażenia, szczególnie w pierwszym kontakcie z odbiorcą.

Co składa się na elementy identyfikacji wizualnej?

Wspomnieliśmy już, że identyfikacja wizualna firmy, to rozbudowany i idealnie zaplanowany system, dzięki któremu możliwe jest etapowe budowanie wizerunku przedsiębiorstwa. Jak więc łato się domyślić, system ten składa się z wielu elementów, które można podzielić zarówno na te wizualne jak i poza wizualne. Warto więc postrzegać cały system możliwie jak najszerzej, dzięki czemu zwiększy się również zakres jego oddziaływania. W pierwszej kolejności do elementów wizualnych Corporate Identity zaliczamy:

  • logo lub logotyp
  • typografia i kolorystyka firmowa
  • materiały promocyjne i marketingowe, które drukowane i rozpowszechniane są przez firmę
  • wygląd samych produktów, a także ich opakowań
  • przyjęty dress code pracowników, design siedziby i otoczenia, a także wygląd szyldów i bannerów

Warto wiedzieć, że oficjalny zapis elementów wizualnych i poza wizualnych składających się na Croporate Identity, można znaleźć w księdze identyfikacji wizualnej.

Główne zalety i korzyści projektowania graficznego

Nie da się ukryć, że już sam proces tworzenia marki, musi być odpowiednio zaprojektowany, a także dokładnie przemyślany. Nawet najmniejszy błąd, może zaważyć na całym wizerunku marki. Stworzenie planu budowy marki, który jednocześnie rozpoczęty jest od stworzenia odpowiedniej identyfikacji wizualnej, da możliwość uzyskania nie tylko spójności graficznej, ale spójności na całym poziomie komunikacyjnym marki. W przypadku Corporate Identity, tworzenie opiera się na głębokiej analizie wszystkich elementów marki, a następnie projektowanie ich w taki sposób, by odwzorowały one jej wizerunek, a także wizerunek do którego dąży. Największą korzyścią, jest sama inwestycja w rozwój firmy, która zwróci się wraz z upływem czasu.  Stworzenie identyfikacji wizualnej przez profesjonalną firmę, opłaci się o wiele bardziej niż zaprojektowanie samego logo, a następnie, pojedynczo kolejnych elementów.

projektowanie graficzne