19 statystyk na temat stron internetowych

1. Potrzeba około 50 milisekund, aby użytkownicy sformułowali opinię o Twojej witrynie

Możesz mieć tysiące odwiedzających każdego dnia na swojej stronie, ale jeśli Twoja sprzedaż prawie nie rośnie, to jest problem.

Celem Twojej witryny powinno być przekształcenie jednorazowego odwiedzającego w klienta. Strona powinna być zaprojektowana tak, aby przekonać odwiedzających w 0,05 sekundy, aby pozostali dłużej.

2. Według Google 61% użytkowników raczej nie powróci do witryny na urządzeniach mobilnych, jeśli mieli problemy z dostępem do niej, a 40% zamiast tego odwiedza witrynę konkurencji.

Jeśli odwiedzający muszą doświadczać trudności podczas przeglądania, jest mało prawdopodobne, aby powrócą na Twoją witrynę.

3. 38% osób przestanie angażować się w stronę internetową, jeśli treść lub układ są nieatrakcyjne

To, jakie informacje udostępniłeś na swojej stronie, użyte słowa, jej ton i powaga mają ogromne znaczenie. Poza tym sposób, w jaki przedstawiłeś informacje biznesowe na stronie internetowej, również przyczynia się do angażowania odwiedzających. 33% osób przestaje odwiedzać Twoją witrynę i angażować się w Twoją firmę, jeśli treść i układ są nieatrakcyjne.

4. 57% internautów twierdzi, że nie poleci firmy ze źle zaprojektowaną stroną internetową na urządzenia mobilne

55% internautów nigdy nie poleca nikomu źle zaprojektowanej i trudno dostępnej strony internetowej

Jak wpłynie to na Twój biznes?

Rekomendacje klientów są naprawdę ważne. Zadowolony klient / gość jest najlepszym kanałem marketingowym dla promocji Twojej firmy, ale niezadowolony lub zły gość może okazać się druzgocący dla sukcesu Twojej firmy.

5. 88% konsumentów, którzy szukają rodzaju działalności na urządzeniu mobilnym, udają się do tej firmy w ciągu 24 godzin

Lokalne firmy zazwyczaj uzyskują maksymalną liczbę potencjalnych klientów z tego samego miasta. Kiedy ludzie szukają ich lub firmy z nimi związanej na urządzeniach mobilnych, uzyskują wszystkie szczegóły za pośrednictwem Internetu. Zawsze ważne jest, aby zarejestrować swoją firmę w wyszukiwarkach i wyraźnie udostępniać swoje dane kontaktowe w miarę możliwości, aby potencjalni klienci mogli bez wysiłku do Ciebie dotrzeć.

6. 88% konsumentów online rzadziej wraca do witryny po złych doświadczeniach

Odwiedzający, którzy mają pierwsze złe doświadczenia z Twoją witryną, nigdy nie wrócą, a 88% internautów zgadza się na to. Doświadczenie użytkownika i satysfakcja to wszystko, co liczy się dla klientów. Jest to klucz do zdobycia zaufania i zaufania odwiedzających i przekształcenia ich w klientów.

7. 39% osób przestanie angażować się w stronę internetową, jeśli obrazy nie będą się ładować lub ładowanie zajmie zbyt dużo czasu

Większość odwiedzających po prostu odbija się, jeśli w Twojej witrynie brakuje atrakcyjnych obrazów lub jeśli ładowanie obrazów trwa zbyt długo. Jak już wspomniano, odwiedzający okazują cierpliwość przez zaledwie 5 sekund. Jeśli Twoja witryna wymagałaby więcej niż to, aby załadować i wyświetlić to, co ma, to nie jest to dobre dla Twojej firmy.

8. 75% konsumentów przyznaje się do dokonywania ocen wiarygodności firmy na podstawie projektu strony internetowej firmy

75% osób uważa, że ocenia wiarygodność każdej firmy za pośrednictwem jej strony internetowej. Dobra i angażująca strona internetowa ze wszystkimi ważnymi elementami tuż przed klientami zdecydowanie przynosi poczucie satysfakcji. Pomaga im zaufać Twojej firmie i przejść dalej z następnym krokiem, tj. Zakupem.

9. 70% witryn małych firm nie ma wezwania do działania (CTA) na swojej stronie głównej

70% osób zgadza się z tym, że CTA na stronie głównej lub stronie ich zainteresowania zawsze popycha ich do następnego kroku. Z drugiej strony, brak CTA ustawia ich mylące, jak iść dalej. W rezultacie albo odbijają się, albo mają trudności ze znalezieniem CTA.

10. Przewiduje się, że do końca 2021 r. urządzenia mobilne będą stanowić ponad 70% globalnego korzystania z Internetu

Ludzie wolą korzystać z mobilnych stron internetowych, a odsetek użytkowników mobilnych wzrośnie o 70% do końca 2021 roku. Oznacza to, że Twoja witryna biznesowa powinna być responsywna i przyjazna dla urządzeń mobilnych, aby mogła korzystać z komputera i łatwość przeglądania.

11. Badanie wykazało, że 94% negatywnych opinii na stronie internetowej było związanych z projektowaniem

94% negatywnych opinii dotyczy projektowania stron internetowych. Odwiedzający denerwują się, gdy są świadkami problemów z projektowaniem na dowolnej stronie internetowej i dzielą się swoją niechęcią poprzez negatywne opinie lub recenzje.

12. Prawie 8 na 10 klientów przestałoby angażować się w treści, które nie wyświetlają się dobrze na ich urządzeniach

8 na 10 klientów nigdy nie lubi czytać treści na stronie, jeśli nie są dostępne w czytelnym formacie. Nie chcą spędzać czasu na powiększaniu i pomniejszaniu, aby przeczytać, co jest na Twojej stronie. Oczekują, że zawartość dostosuje się do rozmiaru ekranu i rozdzielczości ich urządzenia.

13. 83% użytkowników mobilnych twierdzi, że bezproblemowe korzystanie ze wszystkich urządzeń jest bardzo ważne

Klient oczekuje, że witryna Twojej firmy powinna dostosować się do ich urządzenia mobilnego i systemu operacyjnego. Ponad 83% użytkowników oczekuje bezproblemowego przeglądania i nawigacji zgodnie z ich urządzeniem.

14. Średnie współczynniki konwersji smartfonów są o 64% w porównaniu do współczynników konwersji na komputery stacjonarne

Musisz kierować reklamy na użytkowników smartfonów i stworzyć oddzielną wersję swojej witryny przyjazną dla urządzeń mobilnych i upewnić się, że jest ona odpowiednia, aby zadowolić odwiedzających. Jest to ważne, ponieważ istnieje więcej konwersji za pośrednictwem smartfonów niż komputerów stacjonarnych / laptopów.

15. Na stronie głównej firmy 86% odwiedzających chce zobaczyć informacje o produktach / usługach tej firmy

Odwiedzający Twoją witrynę najpierw lądują na Twojej stronie głównej, gdzie oczekują, że dowiedzą się trochę o Tobie i Twojej historii, ale więcej o Twoich produktach, usługach, cenach i ofertach specjalnych. Zawsze podawaj ważne i przydatne informacje na stronie głównej.

16. Na stronie głównej firmy 64% odwiedzających chce zobaczyć dane kontaktowe firmy

Jeśli odwiedzający są przekonani i chcą kontynuować zakup, ale mają pewne wątpliwości do rozwikłania, oczekują, że będą mieli pewne dane kontaktowe, takie jak numer telefonu, adres e-mail lub identyfikator Skype, aby mogli natychmiast skontaktować się i potwierdzić zakup.

17. Na stronie głównej firmy 52% odwiedzających chce zobaczyć informacje „o nas”

Jak już wspomniano, musisz dołączyć trochę o swojej firmie i jej osiągnięciach (jeśli takie istnieją). Ale wprowadzenie powinno być krótkie, koncentrując się głównie na produktach i usługach firmy.

18. 47% odwiedzających witrynę sprawdza stronę produktów / usług firmy przed spojrzeniem na inne sekcje witryny

Strona usług produktowych Twojej witryny powinna być aktualna, przyjazna dla czytelnika i musi zawierać wszystkie informacje związane z produktem / usługami i wezwaniem do działania, aby szybko przekształcić odwiedzającego w kupującego.

19. 44% odwiedzających witrynę opuści witrynę firmy, jeśli nie ma informacji kontaktowych lub numeru telefonu

W przypadku strony internetowej firmy bardzo ważne jest, aby mieć jasne informacje kontaktowe z ważnym numerem telefonu.